Spillere: Der spilles 18 serier ( 6 serier single, 6 serier double og 6 serier trio). Spillergebyret inkluderer desuden åbningsbanket med minimum en drink, afslutningsbanket med spisning, samt bustransporter t/r mellem bowlinghaller og hoteller hele ugen.Gæster: Gæster har samme ydelser inkluderet som spillerne (dog med undtagen de 18 serier bowlingspil).
Deltagelse: Dette er et jubilæumsstævne og det 25. EM for seniorer, og vi forventer op til 1000 deltagere, måske endnu flere. Det bliver spændende at se i januar 2016, hvor tilmeldingsfristen slutter.
OBS!. Da stævnet nu er “hjemme” er det nok vigtigt at vide, at der ikke kan gives en billigere pris, hvis man f.eks. ikke vil deltage i åbnings-/ afslutningsbanketten, eller ikke vil bruge bustransporten. Prisen er en pakkepris, som skal betales. Således er det altid, lige meget om stævnet foregår i udlandet eller som nu næste år i København.
Spilletrøjer: Da vi ikke har store rejseomkostninger til stævnet, foreslår bestyrelsen, at vi anskaffer nye spilletrøjer i 2016. Der fremvises prøve/prøver på generalforsamlingen.
Der spilles i nedenstående bowlinghaller. Afhængig af deltagerantal, så spillers der i 4 (måske 5) bowlinghaller. Pt. forventes der følgende placering af single, double og trio (dette kan dog ændres, når deltagerantallet ligger fast).
|
1. |
World Cup Hallen, Rødovre
26 baner |
Trio
Master |
2. |
Lanes and Lounges, Tårnby
20 baner |
Herrer double |
3. |
Bowlernes Hal, Grøndal
20 baner |
Herrer single |
2. |
Glostrup Bowlin Center, Glostrup
16 baner |
Dame single + double |
Som 5. hal vil Herlev Bowling hal med 12 baner evt. blive brugt til nogle af single grupperne. Helt afhængig af det endelige deltagerantal. |
Bestyrelsen i ESBC Danmark har påtaget sig ansvaret for afviklingen af dette store arrangement. Sammen med bestyrelsen indgår yderligere 3 personer i den ansvarlige ESBC-2016 organisation, nemlig Martin Guldager, Leif Makholm og Gert Nielsen.
19.07.2016
Nyheder:
19/7 2016:
Nu er vi vist kommet os over EM2016 som blev afholdt i Danmark. Alle må være enig om, at stævnet forløb rigtig godt, selv om vi ikke havde det samme sociale samvær, som når vi er ude og rejse.
Vi havde et brag af en åbning – og hvor var vi flotte i de nye bluser. Tak til vores sponsor 🙂 |
|